Известие

Collapse
No announcement yet.

Как да използваме максимално климата в жегите?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Как да използваме максимално климата в жегите?

    Нека споделим колеги съвети как е най-добре да се използва климатика в жегите.
    И хубаво ли е при студена кола, още сутрин като палим дали да го оставяме да работи или по-късно да го пуснем.
    И като го пускаме дали има смисъл да е на най-студено и най-силно?!
    Аз сега карам на 15-18 градуса и на авто режим с предни духалки/така духа най-силно май/
    156 TS
    ex. Spider TS

  • #2
    Първоначално публикувано от R-156 Покажи съобщение
    Нека споделим колеги съвети как е най-добре да се използва климатика в жегите.
    И хубаво ли е при студена кола, още сутрин като палим дали да го оставяме да работи или по-късно да го пуснем.
    И като го пускаме дали има смисъл да е на най-студено и най-силно?!
    Аз сега карам на 15-18 градуса и на авто режим с предни духалки/така духа най-силно май/
    Аз моя го карам на 21 градуса на Ауто и да върти въздуха само вътре. духа на предни духалки и доли в краката. И по някога го качван на 23 градуса, че почвам да се схващам от студ. Тва на алфата климатика е много корав климатик.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      Аз моя го карам на 21 градуса на Ауто и да върти въздуха само вътре. духа на предни духалки и доли в краката. И по някога го качван на 23 градуса, че почвам да се схващам от студ. Тва на алфата климатика е много корав климатик.
      Аз само на дълго го пускам другото е само товарене висок разход и невървеж не ми хареса в града в минус е
      sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
      Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

      И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
      Ramstein - Benzin
      https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от SandoOne Покажи съобщение
        Аз само на дълго го пускам другото е само товарене висок разход и невървеж не ми хареса в града в минус е
        Вярни неща казваш колега, ама сега в жегите не се живее. Пък и не мисля, че е минус определено. Просто като ми трябва ряз го спирам, поне е на лесно място бутончето
        А и не обичам да карам със свалени прозорци и да се чува музиката от колата...
        Някой има ли идея защо като е спрян климатика и е на студено една такава миризма като на прах се получава понякога?!
        156 TS
        ex. Spider TS

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от R-156 Покажи съобщение
          Някой има ли идея защо като е спрян климатика и е на студено една такава миризма като на прах се получава понякога?!
          Така си е. Редовна смяна на филтъра и пръскане с дезинфектиращи спрейове и не мирише.
          2014: Deutschland über alles

          Comment


          • #6
            Климатроника е много хубаво нещо...И аз гледам да го пускам само на дълъг път, а в града в краен случай, когато навън не се живее, иначе карам на отворени прозорци...С климата и тия 17-ки, колата не стига, че е умряла в ниските по рождение, ами като добавим и тез 2 фактора.. в града е много изнервящо да карам с клима, особено ако бързам за някъде...Аз за това и сложих фолио навсякъде (без предните стъкла)....И ефект има! В КОлата е значително по-хладно, от колкото преди (паркирам всеки път на едно и също слънчево място )
            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

            FIAT Coupe 16VT
            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

            Comment


            • #7
              то сега се търпи без клима( е аз нямам и кола сега де па служебната таратайка няма такива екстри ) но лятото само сутрин докато е още хладно карам без клима, иначе не се живее.
              Пускам го на АВТО на най студено, докато малко поохлади и след това го слагама на около 20 градуса!
              Alfa156 Against All

              Comment


              • #8
                Е кофти...Без клима не става..., но ползвам само когато е НАЛОЖИТЕЛНО, не заради друго, ами защото динамиката ми отива на кино... А когато работи климата е на 16,5 грауса...аз обичам да ми е клинч. Поне като работи, да работи на макс
                Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                FIAT Coupe 16VT
                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от nikolaaaay Покажи съобщение
                  Така си е. Редовна смяна на филтъра и пръскане с дезинфектиращи спрейове и не мирише.
                  Има и по-лесен начин има колега! Лично аз малко преди да стигна крайната точка спирам климатика и оставям вентилатора да темперира и подсуши изпарителя в купето. Всички модерни домашни климатици я имат тази функция. По този начин значително се намалява скоростта на развъждане на плесени в изпарителя и съответно неприятни миризми. За къси растояния това разбира се не е много удобно, но пък аз и не карам много на къси разстояния. Нормално е температуртата на климатика да не се различава с повече от 7-8 градуса от външната, бях чел някъде, че по-големи разлики могат да предизвикват термичен шок. Моите лични наблюдения са, че при температурни разлики по големи от 5-6 градуса се изпотявам доста по-обилно като изляза от студено на топло и това съвсем не ми е приятно
                  Have A Nice Day
                  o/_______\o
                  (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                  []=о===о=[]

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение
                    Има и по-лесен начин има колега! Лично аз малко преди да стигна крайната точка спирам климатика и оставям вентилатора да темперира и подсуши изпарителя в купето. Всички модерни домашни климатици я имат тази функция. По този начин значително се намалява скоростта на развъждане на плесени в изпарителя и съответно неприятни миризми. За къси растояния това разбира се не е много удобно, но пък аз и не карам много на къси разстояния. Нормално е температуртата на климатика да не се различава с повече от 7-8 градуса от външната, бях чел някъде, че по-големи разлики могат да предизвикват термичен шок. Моите лични наблюдения са, че при температурни разлики по големи от 5-6 градуса се изпотявам доста по-обилно като изляза от студено на топло и това съвсем не ми е приятно
                    Абсолютно подкрепям това мнение!
                    Изключване на климатика малко преди спиране, малки разлики в температурата и плавно регулиране на градусите.

                    Ако зададете на климата да направи 16-17 градуса вътре и колата е тъмна, няма да изключи компресора никога! Личен опит. Следва висок разход, липса на вървеж и т.н. В противен случай слагайте на 22-24 със затворена клапа и много по-бързо ще темперира колата, както и няма да се товари постоянно.

                    Моят климатроник го държа на 22 градуса и когато стане топло - след 11/12 часа, пускам климатика.
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      Аз моя го карам на 21 градуса на Ауто и да върти въздуха само вътре. духа на предни духалки и доли в краката. И по някога го качван на 23 градуса, че почвам да се схващам от студ. Тва на алфата климатика е много корав климатик.

                      както казва колегата, климатика е много силен и почти не се отразява на вървежа на бензиновите алфи само след подходящ чип ....иначе си е мъка.
                      Aprilia Mojito & XTrail '06 T30 QR25 AT
                      Ex Alfa 156 1.8 TS Sportwagon '00 /Alfa164 2.0 TS /Alfa155 2.0 TS /Alfa33 1.5 4x4
                      Lancia Ypsilon '02

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от KirilSol Покажи съобщение
                        както казва колегата, климатика е много силен и почти не се отразява на вървежа на бензиновите алфи само след подходящ чип ....иначе си е мъка.
                        Абе и с чипа се усеща в жегата при първоначално включване. После като направи налягане вече в цялата система не се товари толкова компресора респективно и мотора и му улеква.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #13
                          четох литература по въпроса. пишат, че климата треа да се пуска малко като има градус колата, не студена, и първо на по-високи градуси, 22 и след това ако имаш желание и нужда на по ниски, и когато климата работи се пуска да циркулира въздуха в купето,не да засмуква въздух от вън, по този начин с циркулирането въздуха само се върти и минава през филтърът и е охладен, така се охлажда по добре и по малко натоварва климатика
                          sigpic
                          Gulfstream G650 with Italian design...

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                            Абе и с чипа се усеща в жегата при първоначално включване. После като направи налягане вече в цялата система не се товари толкова компресора респективно и мотора и му улеква.
                            Така е, като не сте си купили двулитрови ...

                            пп Хубаво всяка година веднъж да си проверявате системата, ако е небходимо, допълване с фреон.
                            Пълната система по-бързо достига оптималните параметри и не се усеща толкова фрапиращо включването на климатика!!!
                            Last edited by spe4elist; d.m.y г., 09:57.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                              Така е, като не сте си купили двулитрови ...

                              пп Хубаво всяка година веднъж да си проверявате системата, ако е небходимо, допълване с фреон.
                              Пълната система по-бързо достига оптималните параметри и не се усеща толкова фрапиращо включването на климатика!!!
                              ако някой майстор ти каже че климатика ти е за допълване му шибни един шамар зад врата защото такова чудо няма.Има само пълнене вади се целия фреон и се вкарва масло и се зарежда на ново всичло друго сие най долнопробна измама .
                              sigpicAlfa 155 2.0 16v

                              Comment

                              Working...
                              X